گم شده...


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


شنبه 21 دی 1392برچسب:,
گم شده...

عجیبه ،انگاری تنهام.

نه این که خدا و دوستانمو نبینم ،نه. تنهام بین خودمو دلم

یه چیزی این وسط می گه وایسا .اشتباست.

واقعا چرا باید هرکی سر راه من سبز بشه این همه نااستوار

وبی ثبات باشه.

زندگی طعم قشنگ لحظه هاست،پس چرا آدما می کشن این لحظه هارو

بین هممون یه دیوووووار کشیدیم ،قد دیوار چین

که هر کی امد  نتونه از این دیوار وارد حریممون بشه

البته اونایی که دزدن و شیاد به راحتی میان و میرن

فقط کسایی که دزدنیسن نمی تونن.

مسخرس.

راستی زی زی مهربونم ،از دستم ناراحت نشو .بخدا اگه فراموشت کرده باشم

امیدوارم همسرت باهات مهربون شده باشه،حداقل بدیاش کم شده باشه

 







نظرات شما عزیزان:

زی زی
ساعت9:47---8 بهمن 1392
سلام عزیز دلم. خوبی ستاره سهیلم؟

الهی زی زی فدای دل مهربونت بشه

دلم برا صدات تنگ شده بخدا خیلی دوستت دارم حتی بیشتر از خودت

بازم برا زی زیت عکس بزار گلم

کاش بازم بتونم صداتو بشنوم

کاش میشد توام تو جواب کامنتام ی چیزی میگفتی که لااقل دلم خوش باشه که هنو دوسم داری
پاسخ: عزیزم منم دوستت دارم تا همیشه .هیچ وقت فراموشت نمی کنم ،هیچ وقت.


زی زی
ساعت16:35---5 بهمن 1392
دوستت دارم می می
تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون دلم گرفته میدونی از هم جدا.کردنمون دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش منو ببخش منو ببخش اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ شنبه 21 دی 1392برچسب:, | 8:40 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy